Waarin onderscheiden pannen van Piet Huysentryuit zich van andere pannen, wat is er zogezegd béter aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Pieter2011
12 jaar geleden
Grappig dat er in België ook zo'n kok rondloopt die z'n eigen pannen aan de man/vrouw probeert te brengen. De Nederlandse Piet H. heet Herman den Blijker:
http://www.haalhermaninhuis.nl/assortiment

Het beste antwoord

Er is niets dat de pannen béter maakt. Ze onderscheiden zich gewoon door de naam en het vertrouwen dat mensen stellen in die naam.
Piet Huysentruyt zegt het zelf: "Of de pannen nu de beste op de markt zijn wil ik niet gezegd hebben: 'Ik weet wel, dankzij de lange voorbereiding, dat ze qua prijs/kwaliteit enorm goed zitten."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die zijn niet beter dan een andere goede pan,alleen betaal je er hier de naam bij...
fremar
12 jaar geleden
Wat er beter aan is, is dat Piet er meer aan verdient...