Waar kun je een ronde pureestamper kopen?

Vroeg het me zomaar even af...vrijwel alle pannen zijn rond en ik zie alleen maar vierkante pureestampers in de winkel...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1K
amigo
12 jaar geleden
leuke vraag maar overweeg nog eens heel goed of je echt een ronde wilt. Ik heb een soort zeshoekige en die "perst" alles aan de rand als het ware naar boven. Heb je er een in de vorm van de pan krijg je mogelijk een dunne laag langs de wand van de pan die je bijna niet gestampt krijgt, met een hoekige prik je dat los

Antwoorden (6)

Ik denk dat er wel meerdere winkels zullen zijn die ze verkopen,maar de hema heeft ze in ieder geval wel.

Toegevoegd na 51 seconden:
Hema moet V&D zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de Plus?
Bij de makro zijn ze volop verkrijgbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OXO Good Grips keukenartikelen zijn doordacht tot het laatste detail.
Met unieke hand-greep uit santoprene, een materiaal dat bestand is tegen kou en warmte en heel prettig aanvoelt.
De grepen zijn fors en ergonomisch gevormd, waardoor ze een comfortabele en stevige grip bieden.
Zelfs met natte handen glijden ze niet weg.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.zusenzokeukengerei.nl/oxo-good-grips-pureestamper.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuke website! Lijkt me de ideale stamper, eindelijk eens zonder het zweet op mijn voorhoofd een stamppotje maken!
tupperware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van tupperware is ook een ronde stamper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikea heeft een ovaal-vormige RVS stamper die in alle pannetjes past.

Voor een prikkie heb jij 'n lekker prakkie!