Waar kun je kleurstof voor eten kopen?

In mijn geval kleurstof voor de fondant van een taart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
5.9K

Antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.deleukstetaartenshop.nl koopt mijn moeder altijd haar kleurstoffen. Hier een linkje naar de kleurstof die je nodig hebt voor fondant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Duitse supermarkten hebben ze dit vrij vaak. Dus als je dicht bij Duitsland woont is dit een optie. Woon je niet dicht bij Duitsland, kun je het best bij Pippoos kijken. En soms hebben ze het ook bij de Xenos.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Aveve!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of die bij jullie in de buurt hebben maar de Boerenbond verkoopt ook allerlei kleurstoffen en ingredienten voor taart.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of Welkoop deze hebben over de 200 filialen in Nederland dus misschien altijd wel eentje bij jou in buurt.
Succes.
12 jaar geleden
Bij de meeste chinese supermarkten en toko"s.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
xenos !!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik zou gewoon even vragen bij de bakker, daar is vaak meer te koop dan je denkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in zwolle bij toko bali
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal bij van die speciale winkeltjes..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij groothandels hebben ze het altijd wel (Sligro, Hanos, enz.)
Of bij een taartwinkel..