waar kan ik op internet goedkoop roze kleurstof bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarvoor wil je de kleurstof gebruiken? Voor verf? Voor taart? Om mee te schilderen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor op mijn cupcakes

Antwoorden (5)

Bij onderstaande link heb je 8 verschillende kleuren voor €18,95. Met rood kun je ook roze maken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op internet weet ik het niet maar je kunt in bijna elke toko kleurstof kopen. misschien heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.taartendecoratie.nl/category.php?id_category=53

Ik bestel hier vaak, ze hebben heel veel keus.
amc
12 jaar geleden
Ga gewoon even naar de supermarkt om de hoek en koop de goedkoopste fles grenadine of frambozen limonadesiroop. Een paar druppels zijn al genoeg om je product mooi roze te kleuren. Heb je geen internet voor nodig en kost bijna niets en je heb het meteen in huis. Succes met je cupcakes :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.deleukstetaartenshop.nl Of ze de goedkoopste zijn dat weet ik niet, maar ze hebben wel heel coole bakdingen, en ook zeker wel kleurstof.