heeft iemand lekkere gerechten of tips voor de airfryer?!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
als je het apparaat koopt, zit er een heel receptenboekje bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry hoor maar wat is airfryer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euhm ok hoor moet je maar lekker melden wat heeft iedereen toch de laatste tijd op GV?
Ritsuka
12 jaar geleden
Airfryer is een soort frituur, maar zonder olie. Meer een soort oventje waar je ook patat enzo in kan bakken. Erg handig en gezonder.
Ik snap alleen je 2de reactie niet, wat bedoel je daarmee?
flyingcrow
12 jaar geleden
maar is frites gebakken zonder olie lekker?
Ritsuka
12 jaar geleden
die frietjes smaken heerlijk, ze zijn knapperig en je krijgt er geen vette vingers van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we gaan het vanavond uitproberen ben zo benieuwd!!!

Antwoorden (2)

Uw philips airfryer is eigenlijk een soort hete lucht oven.
men beschouwd het als een frituur maar dan zonder vet, maar ik zou er geen beslag producten in doen. wat u wel kan is producten zoals broccoli en bloemkool er in verhitten (bakken) of reepjes paprika en wortel en bleekselderij. (een soors salade dus). probeer het apparaat niet als een frituur te benaderen, want dan is het vrij eenvoudig, maar probeer het te zien als een hete lucht oven, en de wereld van mogelijkheden staat voor u open
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geroosterdewintergroenten.

Ingrediënten voor 4 Porties.

200 gr pastinaak
200 gr knolselderij
200 gr pompoen
1 rode ui, in partjes
1 eetl verse tijmblaadjes
zeezouit
versgemalen zwarte peper
kleine ronde ovenschaal doorsnede 16 cm.

Bereiding:

1 Verwarm de airfryer voor op 200 graden C

2 Schil de pastinaak en knolselderij en snijd ze in stukken van 2 cm. Verwijder de pitten uit de pompoen en snijd de pompoen (niet schillen) in stukken.

3 Schep de groenten en ui om met tijm, olijfolie en wat zeezout en peper naar smaak.

4 Doe de groenten over in het mandje en schuif het mandje in de airfryer. Stel de tijd in op 20 minuten en rooster de groenten mooi bruin en gaar.
Schep ze tussendoor een keer om.

5 Serveer de groenten bij vlees-of kipgerechten.

Op onderstaande site staan nog meer lekkere recepten!