recept van de peren-hazelnotentorta uit een delicious gescheurd maar heb het laatste deel van het recept niet mee. Heeft iemand het?

ik heb het tot het stuk waar staat: schik de waaiertjes peer op de taart en bestrooi met suiker.
Ik weet dus niet hoe lang in de oven en wat ik met de ijskoude boter in het recept doe? Strooi ik dat er ook op misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit is het helen respet niet de ingreedienten

1.Zorg een deeg van bloem, olie, warm water en een beetje olie.
2.Mix het goed op de bloem totdat het zeer stevig en de bloem wordt onzichtbaar.
3.Split de stoere in drie kleine deeg en zet het op een schone keukendoek. Op elke zet een beetje olie en maakt het tot een bal en druk een beetje rond om deze te vergroten (zoals voor pizza).
4.Let het deeg zitten voor 20 tot 30 minuten.
5.During de 20-30 minuten, voor te bereiden het vlees (gehakt).
6.Chop de ui zeer goed en mengen met kruiden en gehakt en verdeel het in drie porties.
7.Prepare uw eetkamer tafel en leg een stukje van de verdeelde deeg op de tafel en met je handen voorzichtig beginnen met het uitrekken van de deeg.
8.Now dat het deeg is groot genoeg en dun, doe een beetje olie en kleine stukjes bereid te voldoen.
9.Once je de te ontmoeten, neem een kant van de Jufka (het deeg hebt gemaakt dun) en leg deze over de verspreiding gehakt. Dan weer toe te passen wat olie en gehakt, en het de andere kant en zet over. Doe dit tot je burek aan de grootte van de pan u van plan bent op bakken in (tepsija).
10.Once gedaan, wat olie sprikle in het bakblik, leg de burek erin en bakken op 350 graden gedurende ongeveer 30 minuten.
11.Wanneer allemaal gedaan, strooi er een beetje water op de top van de gebakken burek en laat zitten voor 10 minuten.

ik heb het vertaalt met googel vertaaler

Toegevoegd na 18 minuten:
ik denk tog dat die van Frenzy beter is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peren-hazelnotentorta met gehakt? Dit is dus een (slecht) vertaald recept van Börek. http://nl.wikipedia.org/wiki/B%C3%B6rek