wie heeft er ervaring met een stoomoven in de keuken

ik wil in mijn nieuwe keuken een stoomoven, wie gebruikt dit al en waarvoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Als je hem eenmaal hebt wil je hem niet meer kwijt. De firma Miele geeft cursussen met de stoomoven. Schrijf je in voordat je de oven aanschaft. Je zal snel overtuigd zijn van het gemak en de kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een kennis heeft een stoomoven in haar nieuwe keuken, ze merkte een keer op dat ze de magnetron wel weg had kunnen laten, heel positief dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eens kijken op www.wezooz.be daar staan gerechten op gemaakt in de stoomoven.