Wat is een goede site voor koolhydraat-arme recepten?

Ik probeer sinds kort de inname van koolhydraten sterk te beperken, dus geen pasta, brood, rijst of aardappelen meer en letten op zaken waar veel suiker in zit. Nou heb ik deze week 3x gehakt met paprika gegeten en 3x sla en dat begint te vervelen.

Wie helpt me aan een site met goede koolhydraat arme recepten. En dan niet alleen normaal koken en gewoon de pasta etc. weglaten, maar waarvan ik wel het idee krijg dat ik goed gegeten heb (en ja ik weet het, dat is voor iedereen anders maar ik lust vrijwel alles en dus de oorzaak van de extra kilootjes)

paulus811
12 jaar geleden
in: Koken
1.2K
paulus811
12 jaar geleden
koolhydraten ZIJN suikers. Ik merk dat ik gewicht verlies sinds ik pasta etc laat staan en daar is het me om te doen. Ik eet nu juist gezond omdat ik veel meer groente en fruit eet om toch een vol gevoel te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt afvallen is het beste: licht koolhydraatbeperken en licht vetbeperken, niet sterk. Want dat houd je niet je hele leven vol, en als je je lijf wel op een nooddieet zet en daarna weer normaal gaat eten, kom je alleen maar flink aan.

Het beste antwoord

Kijk eens op de site van scdiet, dit is een site voor mensen met darmproblemen en daarom weinig tot geen koolhydraten nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Ik heb afgelopen weekend een appeltaart gemaakt van deze site. Was lekker, maar wel duur omdat er amandelmeel gebruikt moest worden. Dank je!

Andere antwoorden (1)

Je zou eens kunnen kijken op de site van Dr Frank. Dit dieet gebruikt helemaal geen koolhydraten.
Ik was er sceptisch over maar mijn ouders zijn er enorm van afgevallen, en blijven ook op gewicht. (Natuurlijk kost dat ook inspanning.) Maar de recepten zijn best lekker.