Weet iemand een handige website met informatie over halloween/horror recepten?

Ik heb in oktober met vrienden en familie een jaarlijks feest/diner, en mij is gevraagd dit jaar voor het eten te zorgen. Nou is het thema dit jaar Horror/Halloween, en wil ik een echte horrormaaltijd maken. Hoe maak ik van een gehaktbal met tomatensaus een stuk rottend vlees in een romig bloedsausje? Het gaat echt om de presentatie, die moet horror aandoen.. Ik weet niet of dit echt kan, maar daarom hoopte ik of iemand hier iets van informatie voor heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt een horror-maaltijd wilt, dan zou je mijn zus eens moeten bellen... die kan niet koken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik kan zelf ook niet koken, maar ik moet zorgen voor de opmaak en recepten van het eten. Het wordt gelukkig gekookt door iemand anders, ik assisteer een beetje :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa,die website's bestaan!
Ik heb ook filmpjes ervan gezien op YouTube.Misschien kan je daar ff zoeken.
Dat waren van die Halloween feesten in Amerika,is daar natuurlijk veel groter dan hier.
Hadden ze bloedsoep met oogballen en afgehakte vingers.Leek net echt,yek!>_Ik werd er gwn echt misselijk van toen ik het zag.
Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Karena: Zoiets bedoel ik ja! Ik zal eens checken op youtube :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi zo!
Kan je misschien inspiratie opdoen.:)
Ik heb trouwens zelf wel eens een prijs gewonnen met mijn beste vriendin samen op een Halloweenfeest,wij waren het mooiste verkleed.
Dat was niet in Nederland,maar in Amerika(Texas),waar een tante van haar woont.
Is echt zoveel groter( en leuker)daar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iknow, lijkt me ook heel gaaf! Wij gaan zelf elk jaar zowieso naar de walibi fright nights, dat was ook de inspiratie om dat als thema te gebruiken dit jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat nou wat,Walibi fright nights?
Daar ben ik nog nooit geweest.
Je hebt hier ook wel steeds meer themafeesten, ben ik ook wel eens geweest.
Nou, nogmaals suc6 ermee.
Happy Halloween!^_^|

Antwoorden (2)

Dit zijn zeer lekkere halloweenrecepten die echt de moeite waard zijn om met halloween uit te proberen!

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier heb je nog een veel betere site:

http://users.telenet.be/HappyHalloween/Recepten.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://halloweenrecipes.org/