Wat kun je op wraps doen , en hoeveel ? ( Moet koken voor 5 personen incl mezelf ) .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
14.8K

Het beste antwoord

Gesneden ijsbergsla, gebakken shoarma- of gyrosvlees, knoflooksaus of tzatzikisaus, plakjes/stukjes tomaat en komkommer en ringetjes rauwe rode ui. Lekker is ook om piri-pirisaus erbij te doen.
Zet alles in schaaltjes op tafel en de pan met vlees in het midden. Zo kan iedereen nemen wat ze willen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hoeveel vlees je nodig hebt, ligt eraan of het grote eters zijn en als het gezellig is, eet je alleen voor de gezelligheid meer dan je gewend bent. Ik heb voor ons drieën altijd 1½ pond vlees nodig, maar neem meestal iets meer. Als er dan vlees overblijft maak ik er een lekkere maaltijdsoep van voor de volgende dag.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Kijk gewoon op een pakje in de supermarkt, staat alles op omschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke vraag, ik vul wraps graag als je weinig tijd hebt kip met groenten en rijst. Lekker sausje erbij ( uit potje ) en rollen en half doorsnijden...
Ik zou 4/5 kipfiletjes nemen pot groeten of vers bijv paprika 2 à 3 en 1 pak rijst bijvoorbeeld nasi goreng of rijst met later een pakje kruiden toevoegen ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kipburger/stukjes kip met groente, saus en eventueel gebakken uitjes.
Als je met hoeveel bedoeld, hoeveel burgers/kip je in dit geval nodig hebt, ligt dat aan de grote van de wraps. Als je kleine hebt, kun je best een (als je voor burgers kiest) burger doormidden snijden en kun je zelf berekenen hoeveel je nodig hebt. Ik weet niet hoeveel jouw gasten eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn met 4 personen. Ik doe meestal lossen wraps van het AH huismerk en dan de groot verpakking. Daar hebben we ruim genoeg aan. Die over zijn kun je gebruiken als snack door er wat geraspte kaas op te doen uit de koelkast, op te rollen en in de oven.

Je kunt mixen of potjes saus kopen. Kijk op de verpakking voor hoeveel personen het is. Er zijn verschillende merken en soorten. Variërend van pittig tot mild. Tex Mex Santa Maria is bij ons favoriet.

Meestal is het een pond kipfilet of een pond gehakt met een paar paprika`s erdoor en een uitje en eventueel een blikje mais.

Als je te weinig wraps of vulling hebt kun je er een salade bij doen. Is lekker fris bij pittige wraps. Of doe een lekker soepje vooraf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook insmeren met roomkaas met bieslook en daar gerookte zalm op, beetje kappertjes erover en oprollen maar. Lekker met salade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
lekker! +
ik eet wraps graag op z'n mexicaans.
ik vul de wraps met kidney bonen vermengd met creme frache, en bestrooi ze met kaas.
erbij een heerlijke salsa van tomaat, rode ui, citroensap en verse koriander.
12 jaar geleden
beetje zoete chillisaus.beetje geraspte kaas dun rolletje gehakt oprollen in ovenschaal,dan nog beetje geraspte kaas erboven op en nog een beetje chillisaus.en dan 20 minuten in een voor verwarmde oven temperatuur op 160 graden ,en klaar is kees. smakelijk eten,normale eters is 2 per persoon.

Toegevoegd na 2 minuten:
een half worstje is voldoende voor 1 wrap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijke eens bij: http://www.smulweb.nl/recepten/kinder/&query=quesadillas
allerlei recepten met wraps en erg lekker! eet smakelijk!