weet iemand waar je de recepten van de serie "chinese chef"kunt vinden? weet aleen niet meer of het de tros of veronica was.

deze recepten werden op tv bereid en elke week stond er dan het recept in

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.6K

Het beste antwoord

http://www.televizier.nl/artikel/7307/vraag-de-chinese-chef-6-extra-recepten

Op deze site stonden de recepten. Vreemd genoeg kan ik ze niet (meer) openen. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, maar probeer het maar eens ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan deze site ook niet meer openen maar is wel wat ik bedoel

Andere antwoorden (2)

tros, het heet geloof ik chinese keuken :D

http://tros.nl/index.php?id=2027
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In die tijd zijn er ook 3 boekjes verschenen (Het Chinese Kookboek, net zo'n soort uitgave als de bekende blueband-boekjes), waarvan ik dacht dat ze ook van Nico Tien (de tv-kok) waren omdat er op de kaft "Chinese Chef" stond. Niet dus, maar wel met heerlijke recepten. Dit zijn ze:
1 - Een nieuwe manier van eten (vrij algemeen); ISBN 90-9002333-X
2 - Variaties met vlees, kip en vis; ISBN 90-9002334-8
3 - Variaties met groente, rijst en mie; ISBN 90-9002335-6

Het was een uitgave van Albert Heijn, uit 1988. Misschien dat je op marktplaats.nl of zo nog een exemplaar kunt vinden. Die van mij zien er echt níet meer uit, dus je kunt wel nagaan dat ze goed gebruikt zijn!