Als je een broodje brie met honing in de oven hebt gehad, is die dan afgekoeld ook nog wel lekker?

Als de brie eenmaal gesmolten is en weer gestold is het dan nog wel lekker? Is bedoeld vor lunchbroodje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Het beste antwoord

Brie eenmaal warm gemaakt en daarna afgekoeld krijgt een geheel andere structuur wat de vet zal zich afscheiden en de structuur van de kaas korrelig in de mond liggen.
Beter is het broodje warm te serveren ga anders voor een broodje brie met een lik kweeperen pasta ( niet te versmaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als t de bedoeling is om mee te nemen als lunchpakket dan zou ik de brie zo op t broodje doen en niet vantevoren opwarmen.
Dat zal zeker beter smaken dan smelten en stollen.