Nee, die zijn er niet... ze zijn er wel voor in de auto trouwens, genaamd Road Pro Sandwich Maker. Dus mocht het voor onderweg bedoeld zijn heb je hier misschien iets aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tosti's bakken kost enorm veel vermogen. Met 800 watt is een simpele batterij in een paar tellen leeg. Dus educated guess: nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tosti ijzer creëert zijn thermische energie door kort te sluiten. Dit kost "gigantisch" veel vermogen.

Zo'n apparaat op batterijen ga je dus ook niet vinden simpelweg omdat je heel veel batterijen nodig hebt en dan nog zouden die in no-time leeg raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die bestaan niet, zoals je ook al hierboven hebt kunnen lezen. Maar mocht je om wat voor reden dan ook geen stroom in de buurt hebben, dan bestaan er nog de ouderwetse tosti-ijzers voor op het gasfornhuis, je kunt ze desnoods ook op een kampvuurtje gebruiken!

Toegevoegd na 1 uur:
gasfornuis dus......