Kan je met volkoren broodmix !lekkere! pannenkoeken bakken?

Weinig inspiratie om te koken vanavond. Kan ik met de in het keukenkastje wél aanwezige broodmix culinair verantwoorde (=lekkere) pannenkoeken bakken?

Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt voor jullie antwoord, ik heb nog niets 'proef' ondervindelijk vastgesteld maar ga het zeker in de toekomst toch proberen. +je van mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
8.5K

Antwoorden (5)

Nee, een pannenkoeken mix is heel anders dan broodmix dus dat gaat niet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet kunnen,maar als je dat ook in je kastje zitten hebt zou ik er een deel bloem bijdoen,daar anders de pannenkoeken wat droog zullen uitvallen.
fremar
12 jaar geleden
Nee dat zijn 2 verschillende mixen dat gaat niet. Als je bloem melk eieren en zout in huis hebt, kan je pannenkoeken maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen bloem met water kun je al pannenkoeken van maken. Snufje zout en olie en bakken maar. Mijn zoon mag geen melk en eieren en die eet ze zo.

Broodmix moet je uitproberen, moet je wel van volkoren pannenkoeken houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb laatst van , glutenvrije , broodmix pannenkoeken gebakken , dit gebeurde per vergissing , het deeg zag er dikker en kleffer uit , maar om mijn kleinkind niet teleur te stellen ben ik gewoon gaan bakken .Het heeft wat langer tijd nodig om te bakken maar het resultaat was niet verkeerd.Dus zou het met de gewone broodmix ( in geval van nood ) ook moeten lukken.
Smakelijk eten.