Er staat een datum op de verpakking, meestal wel een jaar. Of meer zelfs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer een half jaar.. als je het goed luchtdicht verpakt.
fremar
12 jaar geleden
zeker wel tot de volgend sinterklaas. En als je het proeft en het is niet meer zo lekker dan doe je het weg, maar daar krijg je verder niets van. Gewoon even proeven kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot dat jij het niet meer lekker vindt smaken.

Moetje marsepein verwerken en is het een beetje hard geworden. doe het dan in een mengbeker en kneed het met de deeghaken van je mixer en voeg een klein beetje suikerwater toe tot dat het weer lekker soepel is geworden.