Kun je chocolade pannekoeken het beste maken met chocolademelk in het beslag of door en gesmolten chocolade bij te voegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.8K

Het beste antwoord

Met Nutella!!!! Is ook nog lekker ook!

Eigen recept van...
Isabella Salvatore
Zalige Nutella pannenkoeken
Anders, Nagerecht, 4 personen, Italiaans
Laatst aangepast: 14 okt. 2010, 17:09 | 0 keer bewaard
Zet op Mijn lijst
Voeg toe aan favoriete AH recepten
Recept printen
E-mail dit recept
Ingrediënten
zie onder
Bereiden
- 250 gram bloem
- 500 ml melk
- Snufje zout
- 3 eieren
- Zakje vanillesuiker
- Nutella (ongeveer 1 eetlepel per pannenkoek) (meer mag natuurlijk altijd!)
- poedersuiker
Klop de drie eieren los in een schaal. Mix voor de pannenkoeken de bloem, vanillesuiker, melk en het snufje zout tot tot een beslag. Giet tijdens het mixen de losgeklopte eieren door het beslag. Laat een half uurtje rusten. Verwarm ondertussen de pot Nutella ¿au bain marie¿ zodat de chocoladepasta lekker smeuïg en goed smeerbaar wordt. Giet steeds wat beslag in de pan en bak de pannenkoeken ongeveer 1 minuut aan elke zijde. Besmeer de pannenkoeken met de chocopasta. Voor een ¿echte¿ Nutella crêpe vouw twee keer dubbel zodat zich een driehoek vormt. Strooi er wat poedersuiker over. Mmmhh! Buon apettito!
Bronvermelding
kookboek nutella
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan ze denk ik het beste maken door cacao door het beslag te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan, het is sowieso lekker om wat suiker door je pannenkoekenbeslag te oen. Of kaneel of koekkruiden, dat is helemaal lekker.