Petite suisse is een magere verse kaas en is te vergelijken met kwark. Je kunt heel goed Philadelphia-light nemen.
Dit benadert petite suisse nog het meest, omdat dit ook mager is. Gewone verse roomkaas zoals mascarpone, Mon Chou enz. bevat meer vet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Er is ook een volle variant van petite suisse. Indien je deze bedoelt, kan je natuurlijk ook Mon Chou of Mascarpone nemen.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Petit Suisse is een vettige verse roomkaas. Je kunt het prima vervangen door bijvoorbeeld Mascarpone.
bamibal
12 jaar geleden
Frischkäse Light van Linessa. Dat is te koop bij de Lidl.
Amadea
12 jaar geleden
Door gewone volvette platte kaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Kan ook ja. Platte kaas = kwark in Nederland.