Hoe moet ik het laatste mayonaise beetje uit de mayonaisepot er uit halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Het beste antwoord

met een pottenlikker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige juiste antwoord. Met een flessenlikker wordt het een heel gepiel, maar een goeie pottenlikker doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger zaten melkproducten in flessen met een wijde hals. Daar had men schrapers voor 5 a 6 cm breed.
(yoghurt en vla)

Andere antwoorden (5)

Met een flessenschraper. (Blokker, Hema)

Toegevoegd na 2 uur:
Vroeger zaten melkproducten in flessen met een wijde hals. Daar had men schrapers voor 5 a 6 cm breed.
(yoghurt en vla)...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een lepel........!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een flessenlikker. Te koop bij elke huishoudelijke artikelen winkel zoals Blokker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd een mes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met je vinger ;-)