Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een heel lekkere pasTa? Die je zelf kan maken?

Ik werk bij piZzaria en hou er van om steeds beetje eigengemaakte pastas te eten, wie weet er een lekkere waar deze ingredienten in voor kunnen komen( ze hoeven niet allemaal er in)
- champions
- paprika
- ui
- kip
- tomaten saus
- bolognese saus
- koks room
- zalm
- tomaten
- ham
- ananas
Spaggeti/ macaroni/ tagi telli

Als ik nog een bepaald iets moet kopen( sausje of dergelijk) kan dat wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
757

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Iets anders ,maak n salade aan zoals jij lekker vin Niet te nat wat sesam pesto gedroogde tomaatjes enz evt wat advocado stukjes en zalm (evt snippers) en doe daar vlak vh eten lauwe pasta door heen evt met n btj tomaten saus Dus n maaltijd salade
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een soep kun je hiervan maken met alle groenten die je noemt, een gevulde tomatensoep, maar dan wel de zalm weglaten en bij het koken van de kip een kippenbouillonblokje toevoegen en dan alle pasta's die je noemt er op het laatst bij doen, dat staat leuk, verschillende vormpjes pasta en denk dat kinderen dit ook lekker vinden, je zou dan een stukje stokbrood bolognese saus erop gesmeert met stukjes ananas en gesmoltenkaas erop boven op de soep leggen.......

Ik weet wat ik ga eten vanavond !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pasta met gerookte zalm is altijd al mijn favoriet gerecht geweest en dan bij voorkeur met een romige dille-saus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding