Zijn hamburgers uit de supermarkt voorgebakken?

Niet die verse rauwe, maar die diepgevroren hamburgers van Mora bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
4.6K

Het beste antwoord

Ja, de meeste zijn voorgebakken. Die van mora zeker want waar haal je anders de grillstrepen vandaan?
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie!

Andere antwoorden (2)

Ja.
Geachte burgers, Mora Hamburgers moet je hebben! Die zijn heerlijk gekruid en hebben een lekker krokant korstje. Dat maakt Mora Hamburgers tot dé favoriet bij de frietjes en op een broodje. Ook lekker met gebakken aardappeltjes bij de maaltijd. Met deze grootverpakking ben je altijd voorbereid. Op grote eters, onverwacht bezoek of om gewoon snel iets klaar te maken voor jezelf.

Mora Hamburgers kun je op verschillende manieren bereiden. Wil je een lekker krokant korstje frituur ze dan. Snel klaar? Gebruik dan de koekenpan. Scheutje olie verwarmen, hamburgers in de pan leggen en regelmatig keren.

Mmm… van Mora
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is rauw gehakt, samengeperst..