heeft iemand misschien een lekkere variatie op de gewone appelflappen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.3K

Het beste antwoord

pruimenflappen,abrikozenflappen,of kersenflappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kersenflappen....hmmm

Andere antwoorden (11)

Ananasflappen <3!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kersenflappen, banaan met rumflappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon appelflappen met als extra wat spijs erbij of banketbakkersroom...hmmmm lekker! eet smakelijk!

Toegevoegd na 38 seconden:
spijs of room er in dan he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanillevla bij de appelvulling doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn variatie is een sappig stukje( s)Peer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
appelflappen bakken en wanneer afgekoeld slagroom er in spuiten,dat kan ook met kersen en andere varianten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartige 'appelflappen', maar met peer, blauwe kaas en pecannoten. Hmm!
Of als je toch graag zoet wilt, abrikoosflappen met honing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik weleens maak (maar dat is dan meer een borrelhapje als dat het geschikt is voor bij de koffie) zijn kruidenkaasflapjes. Een plakje bladerdeeg in vieren snijden, in het midden van ieder stukje een theelepel kruidenkaas en dichtvouwen als een gewone appelflap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem voor de vulling eens gehakt uien en prei,peper en zout en wat masala!
Je eet je oren erbij op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mix de appel naar smaak met suiker, gemalen anijs, gemalen kardemom en rozijnen, 20 seconden in de magnetron, roeren en je bladerdeeg er mee vullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak miniappelflappen, met de helft van een gewoon stukje bladerdeeg, en doe er nog wat ander fruit bij!