wat is een goed makkelijk te bereiden ontbijt.

een goed makkelijk ontbijt met producten die iedereen wel in huis heeft, graag voor een beginnende koker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1K

Antwoorden (13)

Broodjes met boter en beleg.Simpeler kan niet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is bloedserieus volgens mij. En waarom niet? Is toch een goed antwoord
Gooi een paar plaatjes ontbijtspek in de pan.
Daarnaast 2 eieren,en een tomaat aan schijfjes gesneden.
En als je nog 2 plaatjes kaas op de eieren legt,dan heb je een eenvoudig maar stevig ontbijt.
In principe hoef je helemaal geen zout toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Waarom min? Dit is toch waar? Van mij +.
zondag
13 jaar geleden
Ah, ik snap de min. Dit eenvoudig klaar te maken ontbijt is te moeilijk voor de minnaar; is dus een minkukel.
Een gebakken/gekookt/spiegel ei
Ect.
Ook kan je bijvoorbeeld zelf croisantjes maken
Je kan ook pistolethes kopen. En die open snijden, kaas, tomaat en pesto op doen, eventhes in dr oven... En mjammiee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder koken:
Brood, boter, pakje rollade voor op brood uit de winkel, peper en zout.
Echt heel erg lekker, en zo gemaakt.

Met koken:
Eerst bacon of spek in de pan, eitje er overheen, wat peper en zout, als hij bijna klaar is wat kaas erop en op een broodje ben boter doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je een verband legt tussen Ontbijt & Koken is het enige wat in mij opkomt een ei koken.

*verder kan je een English Breakfast maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engels_ontbijt

Maar hiervoor zijn natuurlijk wel producten nodig die niet 'iedereen' in huis heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wentelteefjes bind ik echt heerlijk maar weet niet of het koken is en of het iets voor ontbijt is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel makkelijk ontbijt is een bord met Brinta. Melk opwarmen in een pannetje of magnetron, en dan de Brinta er door scheppen. Naar smaak suiker of honing toevoegen.
13 jaar geleden
Maak een powerontbijtje met havermout en (sojamelk), half kopje havermout, 1 kopje melk en doe dit 2 minuten in de magnetron. Snij een banaan in plakjes en doe er een theelepel honing door. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Een bord (vanille)yoghurt met muesli, fruit & fiber flakes of vers fruit

- Een kommetje dikke Griekse yoghurt met honing

- Snee brood naar keuze, besmeren met halvarine en beleggen met kaas of vlees naar keuze, afdekken met een snee roggebrood

- Ontbijtcracker met halvarine, kaas, paar schijfjes komkommer en / of tomaat, eventueel naar smaak verse kruiden erop, peper en zout, tuinkers of basilicum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yoghurt, cruesli, wat vers fruit wat je lekker vindt.
of yoghurt, cruesli, noten en honing. ook erg lekker.

eitje bakken met kleingesneden tomaat (beetje peper en zout erover)en dan serveren op toast. eerst tomaat bakken, daarna het eitje erbij. wat verse peterselie erbij, of basilicum op het einde maakt het meteen heel culinair!

of wentelteefjes. sneetjes (oud) brood in een geklutst ei in een diep bord weken en dan bakken. wat suiker en kaneel erover. evt. met wat vers fruit erbij.

of gekookt eitje op toast met een plakje ham en wat peper erover is ook al heel erg lekker.

sneetje toast met huttenkase/cottage cheese en daarover bieslook strooien, of met jam erop, of een tomaatje, of avocado. beetje peper erover. ook erg lekker.

en natuurlijk vers geperst sinaasappelsap en een kopje thee of koffie erbij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boterham met ham en kaas, dan ff in de magnetron, lekker warm ontbijtje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tosti's snel en makkelijk klaar vooral uit de oven..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 eieren klutsen met een goede scheut melk en zakje vanillesuiker eronder doen
1 appel op fijne schijfjes.
Speculoos.
Beslag in een ovenschaal gieten, boterhammen beleggen met schijfjes appel en speculoos die je stuk duwt met je hand op de boterhammen en onderdompelen in het beslag.
Boter smelten in braadpan en de boterhammen zachtjes bakken,(goudbruin korstje)) nadien voorzichtig omdraaien en verder bakken.
Op een bord leggen en bestrooien met donkerbruine kandijsuiker.
Smakelijk.