Kun je een restje kant-en-klare pindasaus invriezen?

We hebben vaak een klein emmertje kant-en-klare pindasaus, maar dat is veel te veel voor ons. Kun je het restant invriezen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
40.7K

Het beste antwoord

ik zou ht in porties invriezen voor gebruik, dus niet eerst alles opwarmen en dan de rest invriezen. het spul is tijdens het afkoelen nl een hele tijd tussen de 20 n 40 graden en in die periode een geweldige broedstoof voor alls wat groei en bloeit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jazeker, dat kan heel goed en ik doe het ook nog weleens. Hetzelfde idee als satéstokje die je in de supermarkt koopt, daar zit ook satésaus bij.

Laten ontdooien als je het nodig hebt en eventueel wat water erbij doen om het te verdunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat zonder problemen, doen wij namelijk ook altijd.
En de smaak wordt er niet minder om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe kun je "alles" invriezen wat nog niet eerder ingevroren is geweest.