wat kan je eten met het thema "weerwolven"?

weet iemand wat je goed kunt eten met het thema "weerwolven"?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.2K

Het beste antwoord

Dek de tafel met een zeil waarin het weer zit.

Geef als groente spinazie. Want wolf is ook een schimmelziekte bij spinazie.
Voor films is bedacht dat weerwolven niet tegen zilver kunnen. Dus je zou er in zilverpapier gepofte aardappels bij kunnen serveren.
Als vleesgerecht bijvoorbeeld "hete hond", omdat in sommige Brabantse sagen de weerwolf als een grote zwarte hond verschijnt. Recept (voor 4 personen): blik knakworstjes, broodjes, potje zuurkool, mosterd of curry. Bereidingswijze: De zuurkool en de worstjes warm maken. De broodjes opensnijden. Zuurkool op het broodje, worstje erop en dan een hele lading mosterd of curry.

En voor toe veel snoep, waarna je niet je tanden mag poetsen. Want dan ontstaat er vanzelf wolf (wat een ander woord is voor cariës).
Amadea
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wat een originele ideeën :D

Andere antwoorden (9)

Bloedworst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wolf. Als je dat dagen achter elkaar serveert zal je familie op de vraag "Wat eten we?" roepen: "Weer wolf!"
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
hahaha, grappig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:lol:
veel vlees natuurlijk en bijvoorbeeld koude schotel in de vorm van een dier zoals een lam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang het maar niet te doorbakken vlees is. Biefstuk of Tartaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zeewolf of zeeduivel eten, klinkt erg toepasselijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bak een vleesbrood van gehakt in de oven, snijd het halverwege horizontaal door. Haal het binnenste gehakt weg en vul het met warme kersen. Leg dan de deksel er weer p en dien het op met een mes erin stekend.
Als je het nu doorsnijdt , loopt het bloed eruit!
amc
13 jaar geleden
Alles wat je met knoflooksaus kunt eten, je weet maar nooit ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Dat was toch tegen vampieren? Ik meen dat je weerwolven te lijf moest gaan met zilveren messen, niet met knoflook ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ook tegen weerwolven :-)
Geamputeerde voeten
oogballen bowl
wormen drilpudding
opengesperde spareribs
bloedcocktail
spooky tartaartjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een toetje van hemelse modder met snoepjes erin in wormvorm (bij Jamin)