Heeft iemand de ingredienten?

Hallo

Heeft iemand van jullie ook thuis frikandellen met het merk
-beckers
-euroshoppers

Ik heb de ingredienten nodig van deze frikandellen om ze te vergelijken.(is voor werkstuk om te kijken wat nu precies het verschil is)

Als iemand de ingredienten weet van dit product zou die misschien de informatie met mij willlen delen?

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite

Groet, Mark

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Nee, frikandellen koop en eet ik nooit. Maar op internet kan je ook veel vinden!

Beckers frikandellen ingrediënten:
Kipseparatorvlees 57%, varkensspek 15%, water, paneermeel (tarwebloem, gist, zout), zout, kruidenmix (gemengde specerijen, uipoeder, smaakversterker (E621), antioxidanten (E316, E331)), gedroogde uien, tarwedextrose, stabilisatoren (E450i, E451i), bouillon (bevat soja)

voedingswaarden:
* Kcal 255
* KJoule 1060
* Eiwitten 12
* Koolhydraten 8,2
* Waarvan suikers 1,6
* Vetten 19,1
* Waarvan verzadigd 6,9
* Voedingsvezel 1
* Natrium 0,93
Amadea