Wie weet waar je Marc de Champagne en Marasquin likeur kan kopen, worden gebruikt in de fijne banketbakkerij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Antwoorden (4)

Marasquin kun je bij elke slijter kopen
Marc de champagne ken ik niet, maar die hebben ze misschien ook wel
anneliez
13 jaar geleden
Beide zijn bij de slijterij verkrijgbaar.

Marc de Champagne is een heerlijke drank, smaakt bijna als een bonbon in een glas :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Marasquin is een likeur van vruchten, wel lekker, maar naar mijn smaak lang niet zo lakker dan Marc de Champagne..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken Marc de Champagne als een sterke drank die smaakt zoals een heel fijne cognac. Maar nog beter en
zachter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Marc... Is een cognac en niet voor bij iets te bereiden. Daarvoor is hij TE goed, en te duur. Neem alternatieven. En geniet van een glas Marc De Champagne bij een rustig; muziekje en aangenaam gezelschap na het etentje. Je kan die kopen in gelijk welke wijnhandelaar en ook in Delhaize etc.