pannekoekenbeslag

waar koop ik de lekkerste kant en klare pannenkoekenbeslag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is deze vraag niet te beantwoorden alleen door jezelf. Wat ik lekker vind kan jij smerig vinden en andersom. :-)

Het beste antwoord

Hoi ik weet niet uit welke regio je komt

Maar bij veel molens kan je pannenkoekenmix kopen.

Op molens met een meelwinkel slaag je het best

www.molenaarsgilde.nl hier op staan de molenaars die Aangesloten zijn bij Het Ambachtelijk Korenmolenaarsgilde
(AKG) Deze molenaars hebben een molenwinkel.
Verdeeld over heleland Dus bij 1 ieder is er wel 1 of meerdere in de buurt.
Als ik tip mag geven.
Molen De Walvisch in Schiedam
heerlijke pannenkoeken krijg je.
2 Molen de hoop Ouddorp daar wordt een panenkoekenmix met vanillie verkocht En smaakt lekker .

Suc6
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klasseantwoord,,,thx

Andere antwoorden (10)

Nergens, want het lekkerste beslag maak je nog altijd zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf gemaakt is het lekkers.
Lekker vers.
En smaken verschillen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de lekkerste pannenkoekenmeel koop ik bij de molen bij mij in de buurt. Die kant en klare shakes waar je alleen nog maar water bij toe moet voegen bevatten vaak veel suiker en smaken dus ook echt niet lekker. Niet aan te raden dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu je adres nog............ of liever dat van de molen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, dat begint erop te lijken! Vette plus!
Inderdaad nergens, zelf maken is veel lekkerder.
Bv op 3 eieren 6 puddinglepeltjes bloem op 4 eieren 8 lepeltjes bloem enz, en wat melk, voor zoete pannekoeken een zakje vanillesuiker erin doen, voor hartige pannekoeken, zout en kruiden, die je lekker vind, verder kun je er kaas, ham, champignons op doen, of wat je lekker vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou op ik krijg alweer zin om pannenkoeken te gaan eten :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit alleen al te genieten van je verhaal! +
Koopmans heeft een "schutfles" pannenkoekbeslag op de markt. Er gaan 5 a 6 pannenkoeken uit. Maar of het lekker is? Ik zou het niet weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriend had het een keer in kerstpakket. Echt niet te eten. Welk heel makkelijk in gebruik, maar een zoetige smaak eraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft er geen suiker meer op...:)
Daar heeft de vragensteller wat aan. Maar smaken verschillen ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dit voor onmotiveerde min??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongemotiveerde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef je een +..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. het is per slot een antwoord op de vraag, al weet ik niet of het lekker is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem gewoon zo'n pak meel, doe er melk bij en mix het totdat er geen klontjes meer in zitten. Heel makkelijk zelf te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de lidl is lekker MAAR daar moet je een extra ei bijdoen en evt kaneel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lekkerste kant-en-klare beslag maak je zelf met 60 g bloem, 2 eieren, een kwart liter melk en een mespuntje zout.

Voor extra luchtige flensjes het eiwit apart kloppen en op het laatst door het beslag spatelen. Bakken doe je bij voorkeur in echte boter, eventueel van tevoren gesmolten.

Het grootste probleem is dat je alle benodigdheden in huis moet hebben want meer werk is het nauwelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Keesvi. Boter verbrandt toch te snel? Pannenkoeken behoren toch echt héét gebakken te worden in olie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Olie kan ook maar ik gebruik dan bij voorkeur arachideolie. Boter kan wel wat hebben maar gloeiend heet hoeft ook weer niet. Zodra de boter gesmolten is die je het beslag in de pan. Dat tempert de hitte. Hoe dikker de koek des te langzamer moet je het ding zelfs laten bakken, anders is de buitenkant gaar maar de binnenkant nog niet. Overigens bak je biefstuk ook bij voorkeur in hete boter. Dan moet je de boel in beweging houden, o.a. om verbranden van de boter te voorkomen.
bij de plus supermarkt. "Gijs" ambachtelijk pannekoekenmeel. Een pakje van 400 gram. Een echte aanrader. Kan Koopmans of honig niet tegenop. Waar wacht je nog op ? Kopen !!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, de meeste Plus supermarkten zullen ondertussen wel gesloten zijn. :-) Ik vraag me af wat pannekoekenmeel meer te bieden heeft dan de losse ingrediënten maar 'Gijs' is over het algemeen wel goed spul.