Dat hangt helemaal van je klachten af.

Heb je een prikkelbare dikke darm, dan zou ik even geen gebakken aardappelen eten. Het vet en zetmeel van de aardappelen zijn dan niet bevorderlijk. Maar misschien kun jij er wel tegen. Dat is een kwestie van uitproberen.

Heb je andere darmklachten, zoals Crohn of Colitis ulcerosa, dan is het verstandig om met je arts te bespreken welk dieet je moet volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat je eet, op zich kunnen gebakken aardappelen geen kwaad.
Je moet wel (extra) zorgen dat je voldoende water drinkt, zeker als je niet zo goed tegen vet kunt.