Wie heeft ervaring met een rvs plaat op inductie?

Ik heb gelezen dat je op je inductiering een rvs plaat kunt leggen waardoor je een keramiek schaal kunt verwarmen.
Wie heeft hier ervaring mee en hoe bevalt het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Het verwarmt zeer goed en het snelst dat ik heb gekend, pas op voor brandwonden! Succes ermee.X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Waar heb je die plaat gekocht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spannend, zo'n X in je antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spannend?! Jippie succes! XD.. grapje, ik heb een inductieplaat in men keuken om te koken, water kookt in 1minuutje.