Waar kan ik spelmeel en spelbloem bestellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is spelt, geen spel..

Het beste antwoord

Bij de Welkoop/Boerenbond verkopen ze speltmeel met tarwegluten. Zelf gist, zout, water en een klontje boter toevoegen voor een heerlijk brood. Meestal doe ik er ook nog wat noten en zaden door. Goed idee als je wat wilt afvallen want spelt is eiwitrijk en vult goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg er trek van!
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook. Ik ga maar eens een ontbijtje maken! :-)

Andere antwoorden (3)

Als je spelTmeel en spelTbloem bedoelt zou je de natuurwinkel kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de molen in oisterwijk word alles wat met speld heeft te maken gemalen ik zou zeggen probeer het daar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speltmeel is te koop bij natuurwinkels, ook te bestellen via internet. Een Google gebruiken ;-)