Hoe maakt je frikandelebroodjes weer warm en knapperig als je ze bij de supermarkt hebt gekocht en je gaat huis en dat zijn ze koud?

Hoe maakt he ze warm, in de magnetron ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Het beste antwoord

Niet in de magnetron, dan wordt het bladerdeeg slap. Het lekkerst is een paar (5) minuten in de oven op minimaal 180 graden.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vochtig maken ( niet nat!!) en dan heel even in de oven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In plaats van de oven te gebruiken (duurt toch wel even voor die op temperatuur is) gebruiken we juist voor dit soort hapjes het snackoventje - zie afbeelding.
Snel warm en heerlijk knapperige broodjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb niet echt zin apart iets te kopen voor frinkandellebroodjes
Voor broodjes, de oven en voor de snacks, de frituurpan XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok, dan doe je ze gewoon in de oven, eerst voorverwarmen, zodat ze in een warme oven gaan en dan zo'n 5 minuten. In het midden op 150 graden
Mocht je t hebben: in de crisp.
Even lichtjes nat maken en dan de crisp in.
Super lekker.