Recept chocolate chip cookies starbucks/coffeecompany?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.6K
Kimath
13 jaar geleden
dat zijn lekkere koekjes, maar volgens mij is dat recept bedrijfsgeheim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bedoelt: "heeft er iemand" het recept voor chocolate chip cookies etc. Beetje beleefd vragen mag wel hoor

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolate Chip Cookies.

Ingrediënten:

100 gram Zachte boter
70 gram Basterdsuiker
1 stuks Ei
115 gram Zelfrijzend bakmeel
1 theelepel Bakpoeder
1 mespunt Zout
100 gram Witte/donkere chocolade

Materialen
Bakplaat; Bakpapier;

Bereiding:

* Verwarm de oven voor op 175 ºC;

* Roer de boter los met vork of garde;

* Voeg de suiker toe en klop tot een romig en zacht mengsel;

* Klop het ei los en voeg het al roerende geleidelijk aan het mengsel toe;

* Meng het (bak)meel met het bakpoeder en het zout en meng dit door het botermengsel;

* Hak de chocolade grof en schep het door het deeg;

* Schep met een eetlepel bergjes deeg op de met bakpapier beklede bakplaat en druk het deeg ietsje plat;

* Bak de koekjes in ongeveer 15 minuten tot ze net stevig zijn.