Worden er in nederland in een winkel ook de kruiden van het franse merk ducros verkocht?

Zo ja, waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.4K

Het beste antwoord

Nee, helaas. Het dichtste bij is België (o.a. Delhaize supermarkten).
Ook kan ik niet vinden of je het via internet kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Delhaize heeft ze niet meer...
Carrefour misschien nog wel,maar ook dat is twijfelachtig.
Ik heb een groothandel gevonden maar wacht nog op een reply mail van ze of je daar als particulier kan bestellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de groothandel ook al gebeld...Sligro heeft het niet, Hanos ook niet... en ook ISPC in Breda niet...
Wellicht gat in de markt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een meeltje gestuurd naar Ducros...(in mijn beste Frans)

Andere antwoorden (1)

Nee, helaas niet, maar je kunt ze wel hier bestellen:

www.midgaardshop.be
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, het duurde even, m'n computer had even een black-out. Ik heb Ducros kruiden gegoogeld, en als eerste kwam de kop "Ducros kruiden nodig?" tevoorschijn, deze heb ik aangeklikt, en idd alle kruiden verschenen. Dus heb ik jou het adres doorgegeven.