Waar kan ik wilde bladspinazie kopen?

Ik heb het nodig maar kan het nergens vinden, waar kun je dit kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.4K

Antwoorden (8)

Op de markt of bij een groenteman.
13 jaar geleden
vraag het aan de groente boer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nu ook niet het seizoen. Uit de vriezer kan je hem wel krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het vorige week bij de turkse winkel gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Turkse winkels!
Wel goed wassen, zit veel zand in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de biologische supermarkten is het nu ook wel te krijgen, bijvoorbeeld de natuurwinkel. Of bij de Turkse of Marokkaanse winkel.
Als je nou moeite hebt het te vinden, dan kan je ook gewone verse spinazie gebruiken of zelfs blad van verse bieten, de smaak komt erg overeen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kocht het altijd bij een Turkse groenten man.
Alleen ik kan je wel zeggen dat het heel veel werk is om schoon te maken.

En heel soms had Dirk van de Broek het ook en die had schoon gemaakte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook in dit seizoen goed verkrijgbaar op de markt.