wie weet er een makkelijk recept met vis voor op toast?

een makkelijk recept MET vis, wat je snel kan maken, weinig voor nodig hebt en wat je kan smeren op een toastje of een broodje, een salade dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.7K

Het beste antwoord

tonijnsalade is lekker.
uitje snipperen, augurkje snipperen, tonijn, mayo en peper en zout.
ipv augurk neem ik ook wel kappertjes.
als het je lekker lijkt, kan je er ook nog olijven door doen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe er altijd nog een scheutje ketchup door, en geen zout omdat die tonijn al zout is.

Andere antwoorden (15)

Je hebt van John west blikjes makreel in tomatensause en vispate’s die erg lekker zijn op toast.

Als je zelf wat wil maken:

Gerookte forel fijn maken en mengen met wat creme fraiche en mierikswortel.

Surimi sticks fijnsnijden en mengen met wat garnalen en een fijgesneden appeltje. Daar wat cocktailsaus doorheen. Ik doe vaak ipv cocktailsaus een mengsel van creme fraiche en ketchup. Dat is wat frisser.

en de tonijnsalade heeft min voorganger al genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gerookte paling op toast is heerlijk. Beetje peper en een klein toefje ketchup.
Gerookte zalm is ook lekker met wat peper, mayonaise en citroensap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smeer een beetje geitenkaas op de toastjes, en leg er dan een reepje rauwe zalm bovenop.
Smaaksensatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het niet smeren, maar ik vind het heel lekker. En het ziet er nog feestelijk uit.
Je neemt een plakje gerookte zalm en legt die op je toostje. Dan leg je daar een plakje komkommer op en daar weer een dipje knoflook-saus overheen.
Zo maak je de saus:
Neem yoghurt en doe daar suiker en een klein beetje knoflook bij. Goed roeren, tadaa! (Als je geen knoflook lust, doe het er dan gewoon niet in. Ook lekker).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stukje gerookte zalm met een beetje roomkaas op een toastje. mmmmm. lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blikje zalm mengen met coctailsaus.of blikje tonijn mengen met wat mayo en beetje yoghurt en mespuntje mosterd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker op toast: sardientjes uit blik (gefileerd is makkelijker, maar ongefileerde sardientjes waar je zelf even de graatjes uit moet halen zijn lekkerder).

Snij de sardientjes in stukjes, doe ze op toast, sprenkel er tabasco of pepersaus overheen, likje mayonaise erop en tot slot bestrooien met paprikapoeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor op toost: plakjes gerookte zalm, met honing-mosterd-dille saus... Voor een beetje garnering kun je er nog een beetje dille opleggen, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier eens Sjaan, 't is echt makkelijk en smullen is zacht uitgedrukt,,,,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De keurslager heeft verse vissalade. Dat is uitsmeerbaar en heel lekker.

Verder vind ik verrukkelijk een langwerpig toastje met een paar rucolablaadjes en dan een reepje gerookte zalm. Mmmmm....

Wat garnaaltjes met mayonaise roeren en in een rond kuiptoastje doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe stukjes gerookte makreel op je toastjes. Gauw klaar en lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt smeren, er zijn potjes met zalmpaté te koop, dus heel makkelijk en snel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dun plakje verse rauwe tonijn met een dun ringetje rode ui en wat druppels balsamicostroop (o.a. bij Xenos te koop).
Zorg wel dat de tonijn echt vers is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stukje paling
op een geroomboterd toastje
mmmmmmmmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t is niet echt een salade maar wel erruuug lekker!
zure haring goed laten uitlekken en fijn snijden, beetje mayonaise erbij, wat kerriepoeder en wat suiker goed mengen en smullen maar!
of ipv kerriepoeder wat dille erdoor jummie!!

eetsmakelijk