Hoeveel water zou je nog kunnen toevoegen als je een zak van Unox heb van 1, 2 liter, zodat de smaak nog wel hetzelfde blijft?

Als ik te veel water in gooi, kan de smaak helemaal eruit zijn van die zak unox soep.

Kan ik er altijd vermeceli, soepgroente en gehaktballetjes toe aan voegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
4K

Antwoorden (6)

Je kunt er wel van alles aan toevoegen.
Maar nooit water eraan toevoegen want dan is de smaak niet lekker meer;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak dan een bouillon, half litertje water, bouillonblokje erbij, dan voeg je ook smaak toe. De soep wordt er wel dun van.
13 jaar geleden
Als je er een halve liter water aan toevoegt( wat niet de bedoeling van Unox is ) zou ik er zeker nog een groenten bouillonblokje en wat vulling als groenten aan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje onzin vraag voor hier op g.v., want wil je dit weten doe er een beetje water bij en proef!
Nog een beetje er bij en proef opnieuw, dat maakt het voedsel bereiden nu net zo leuk.
Unox zijn niet zo maar een van de velen, ze staan voorop wat soep betreft, dus kijk op de zak, wat ze aanbevelen, het is ook in hun voordeel dat de soep goed smaakt.
Je zult er weinig aan kunnen verbeteren, hooguit met wat toevoegingen meer maken, maar hoe was het ook al weer, een beetje van je zelf en een beetje.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maggie wel maggie niet
Water is het goedkoopste wat in die zakken zit, als je het zelf nog heel erg aan kon lengen dan hadden ze dat bij Unox geheel zonder meerprijs alvastvoor je gedaan :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat mag niet.

:-)
Natuurlijk mag dat! Doe wat je wilt met al die mooie smaken, bijvoorbeeld door wat prei en rode peper, maakt het de soep lekker pittig, of door wat champignons en een dot Griekse yoghurt wordt het lekker romig. Varieer wat je wilt!