Voor een beetje extra pit is Pecorino erg lekker.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

jonge kaas...of jong belegen..
of als het kan mozzarella..
deze smelt lekker...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik de geraspte kaas die je voor pizza en pasta kunt gebruiken. ligt in het koelvak bij de voorverpakte kaas in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
parmezaanse kaas
13 jaar geleden
Ik vind gorgonzola het lekkert, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Toegevoegd na 21 seconden:
lees lekkerst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jonge kaas is lekker inderdaad, maar het is ook lekker om er nog wat mozzerella door heen te doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Ik gebruik zelf mozzarella om tussen de laagjes te doen. Verder gebruik ik geen kaas. Bovenop, doe ik wat tomaten en olijfolie en dan in de oven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ lekker
Als ik lasagne maak, is dat meestal voor 6 personen
(goede eters). Ik gebruik vrij veel kaas. 3 zakjes parmezaanse en 3 zakjes oude gemalen door elkaar gemengd.
13 jaar geleden
Ik dek de lasagne af met bechamelsaus en strooi hier dik versgeraspte pecorino kaas overheen.
Soms maak ik hem zoals mijn zoon hem eht lekkerst vindt. Hij is nl. gek op (kaas)korstjes,een knapperig laagje dus. Dan doe ik bovenop de lasagne geraspte jong belegen kaas met wat paneermeel erover.
amc