Wat is lekkere kaas om lasagne mee te maken ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voor een beetje extra pit is Pecorino erg lekker.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pecorino

jonge kaas...of jong belegen.. of als het kan mozzarella.. deze smelt lekker...

ik gebruik de geraspte kaas die je voor pizza en pasta kunt gebruiken. ligt in het koelvak bij de voorverpakte kaas in de supermarkt.

parmezaanse kaas

Ik vind gorgonzola het lekkert, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Toegevoegd na 21 seconden: lees lekkerst

Jonge kaas is lekker inderdaad, maar het is ook lekker om er nog wat mozzerella door heen te doen!

Ik gebruik zelf mozzarella om tussen de laagjes te doen. Verder gebruik ik geen kaas. Bovenop, doe ik wat tomaten en olijfolie en dan in de oven.

Als ik lasagne maak, is dat meestal voor 6 personen (goede eters). Ik gebruik vrij veel kaas. 3 zakjes parmezaanse en 3 zakjes oude gemalen door elkaar gemengd.

Ik dek de lasagne af met bechamelsaus en strooi hier dik versgeraspte pecorino kaas overheen. Soms maak ik hem zoals mijn zoon hem eht lekkerst vindt. Hij is nl. gek op (kaas)korstjes,een knapperig laagje dus. Dan doe ik bovenop de lasagne geraspte jong belegen kaas met wat paneermeel erover.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100