Hoeveel verschillende vitaminen & vruchten zitten er in zo'n flesje (0,4 liter) van Appelsientje - Oranje Vruchten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom vraag je dat? Als je het wilt weten, waarom kijk je niet gewoon op het flesje zelf?

Het beste antwoord

Appelsientje Vitamientje Oranje vruchten is een heerlijk 100% puur vruchtensap bereid uit 10 vruchten, verrijkt met belangrijke vitaminen. Het heeft een rijke smaak en bevat uitsluitend de van nature aanwezige fruitsuikers. Eén glas (200 ml) bevat 100% van de ADH (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) vitamine C en 25% van de ADH vitamine A, B3, B5, B6, E en H.

Ingrediënten:
Vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap van 10 soorten vruchten (sinaasappel , appel, druif, peer, perzik , ananas, passievrucht , acerola, banaan, abrikoos), vitaminen A*, B3 (niacine), B5, B6, E en H (biotine). * = in de vorm van ß-caroteen

Antwoord: dus 10 vruchten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zitten 10 soorten vruchten in en 7 vitamines.

Voor meer informatie zie de link.