Waar kan je volle melk in die 2 liter plastic flessen kopen ?

Ik ben al bij verschillende supermarkten geweest , maar geen 1 van de supermarkten heeft volle melk in die 2 liter flessen.
Ze verkopen alleen maar halfvolle.

Dus zeg niet ze hebben wel volle melk in kartonnen pakken dat weet ik, maar ik wil volle melk in die plastice flessen hebben.

Toegevoegd na 6 dagen:
Helaas er is nergens 2 liter PLASTIC flessen VOLLE melk te koop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ooit 1 keer gezien buiten Amsterdam maar weet niet meer welke supermarkt en waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom drink jij volle melk. Wil je een hartvervetting of een hoog cholesterol gehalte in je aderen hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind volle melk en mijn kinderen ook veel lekkerder van smaak.
Ik had ooit eens aan de baas van de winkel (waar ik veel kom) gevraagd waarom ze geen volle melk in die plastic flessen verkopen, toen gaf hij als antwoord dat het slecht is, toen zei ik als het zo slecht is moeten ze helemaal geen volle melk meer verkopen. En om eerlijkte wezen vind ik melk zo vers van de koe , wat je op een boerderij kan kopen nog het lekkerste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze nog nooit gezien, en denk dat ze er ook niet zijn. Misschien is dat ook geen wonder. In vergelijking met halfvolle melk, wordt volle melk nauwelijks verkocht.
(kun je zelf in de schappen controleren) Als iets veel wordt verkocht, is het voor b.v. Friesland-Campina best rendabel om een extra productielijn op te zetten voor 2 liter-flessen. Zelfs voor 1,5 liter pakken is er een aparte lijn. Voor volle melk zou dat veel te duur zijn,
net zoals voor de melk met extra calcium.

Antwoorden (5)

Ik koop bijna nooit melk, maar ik dacht dat AH ze wel had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij waren op schoolkamp naar Ameland kort geleden, en daar was alleen een Super de Boer te vinden op het eiland, en ze hadden wel van die flessen van 2 liter. Dus ik denk dat de Super de Boer ze wel heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het wel volle melk, want ik heb hier ook bij super de boer gekeken en ze verkopen het hier niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn weten was het wel volle melk ja, je had namelijk keuze uit vol of halfvol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay ik ga nog een keer kijken , kan zijn dat het op was.
Of dat ze het nu wel hebben.
Want bij super de boer ben ik lang niet geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, veel succes.
ik heb ze zien staan maar ik weet niet meer zeker bij de aldi of lidl maar volgens mij de aldi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal daar ook ff kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weer een minnaar die het lef niet heeft om te zeggen waarom die mint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aldi, maar da's halfvolle.
bij de ah komen ze nog regelmatig langs de kassa kan ik je vertellen als cassiere daar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn stage wilden ze die om de dag een verse pak! Ik kocht die bij de Albert Heyn of C1000.