Heb gisteren weer ontzettend genoten van de bokbierdag te Zutphen, met zijn 125.000 bezoekers. Zijn er ook dergelijke bokbierdagen in de rest van ?

ons land,of is zo'n festiviteit voorbehouden aan Zutphen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Het bockbierfestival in Utrecht is aan het Ledig Erf op 15, 16 en 17 oktober.

Het is wel veel kleinschaliger dan de dag in Zutphen, en meestal ga ik er weg met een gevoel dat dit het eigenlijk net niet was. Tja, het blijft Utrecht, een beetje te groot voor de poppen, te groot voor de merels, te klein voor de liefde, te klein voor de kerels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Elburg heeft de Elburger Bokbierdagen

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, zo te zien zit de 2010 editie er in Elburg ook al weer op:

"Het Bokbier wordt op 25 september weer de haven van Elburg binnen gevaren. Deze Elburger traditie is erg leuk om te zien, vooral als u van bier houdt."

http://www.vakantiebungalow-veluwemeer.nl/veluwemeer/bokbierdagelburg2010
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het 33e PINT Bokbierfestival vindt plaats op 29, 30 en 31 oktober 2010 in Amsterdam in de Beurs van Berlage.

Ze zeggen zelf dat ze het grootste Nederlands bierfestival zijn.