Verschilt de prijs van Heineken bier per plaats en/of per supermarkt?

Is hij bijv. bij de AH in Amsterdam duurder dan bij de Plus in Rotterdam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Ja de prijs verschilt per supermarkt!

En om helemaal up to date te blijven omtrent bier aanbiedingen en actuele bierprijzen kijk dan op :
www.goedkoopbier.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
klik vervolgens op "vergelijk" en dan "standaart bierprijzen" dan zie je een overzicht van alle supermarkten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

iPhone apps supermarkt+ of slijterij zijn apps die je hierbij ook kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, jumbo is de goedkoopste beweren ze. Zie jij ergens anders toch een krat voor minder geld? Ga naar jumbo met je bonnetje en je krijgt een krat gratis en zij passen de prijs daarna ook aan.