healthy people verkoopt heeeel erg lekker granaatappelsap! ik drink hem heel vaak en hij is in veel supermarkten te koop. op de website van healthy people staan alle supermarkten waar je het kan vinden, waaronder de albert heijn, super de boer, dirk, bas, etc. kijk maar, zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De buurtsupermarkt in het dorp waar ik vandaan kom heeft een verrekte klein assortiment, waarbij je blij mag zijn als je kan kiezen tussen twee verschillende smaken binnen een bepaalde categorie eten of drinken. Het lijkt me dan ook zeer stug dat ze daar granaatappelsap kopen, waarmee ik deze vraag bij deze negatief kan beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bij elke, wel bij de grotere, bij de sappen of bij de reformartikelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet bij de Aldi
Niet iedere super heeft hetzelfde assortiment. Je moet het dus even vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt in princiepe in elke supermarkt wel een afdeling met verse sappen. Er is een merk die granaatappelsap heeft, maar waarschijnlijk is deze niet in elke supermarkt te verkrijgen. Wel kun je vragen of ze hem misschien toch kunnen bestellen, veel supermarkten kunnen meer artikelen bestellen dan dat ze echt in hun winkel hebben staan