Dr. Foots Ben ik de enige die er zo dol op is? Het lijkt wel of niemand het kent...

Dr. Foots is eigenlijk de enige frisdrank die ik drink maar bijna niemand kent het en ook is het nergens in de horeca de krijgen... Ik baal hiervan en los daarvan ben ik ook bang dat het straks uit de handel gaat door te weinig omzet ofzo... Misschien is het in mijn deel van het land weinig bekend dus daarom de vraag...

Kennen jullie het misschien?

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik ga de vraag sluiten, allemaal heel erg bedankt voor jullie antwoorden... Ik heb inmiddels contact gehad met bavaria en hun geven aan dat het nog steeds gemaakt word en niet uit de handel gaat... waarom zo weinig mensen het kennen... geen idee...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
14.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat vindt jij zelf van dr pepper heb pepper wel is geprobeerd ???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond dr. Pepper vroeger wel lekker, alleen sinds ze de suiker grotendeels hebben vervangen door zoetstof niet meer... Ik kan heel slecht tegen de zoetztof, krijg er keelpijn van, buiten het feit dat ik het werkelijk vreselijk vies vind... Mij zie je ook vast nooit light drinken... Ik snap mensen niet goed die zeggen dat ze het verschil niet proeven tussen light en gewone frisdrank... Ik vind het van dr. pepper ook erg jammer dat ze geen rekening houden met mensen die niet van light of zoetstoffen houden... Niet iedereen is bezig met die hype... Daarom ben ik ook zo blij met dr. foots...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t is echt lang gelede dat ik dr foots heb gedronken ik ga ze is naast elkaar proeven misschien kom ik nog s terug op mijn stelling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de Jumbo supermarkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan Foots kopen in mijn school kantine :D!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben erg benieuwd! Ik ken het niet, maar ik zal morgen een kijken of ik het ergens kan vinden :-)

Het beste antwoord

Hier wel volop verkrijgbaar, maar ik woon dan ook bijna naast de Bavaria fabriek.
Stuur eens een mailtje naar Bavaria met je vraag.
consumentenservice@bavaria.nl‎
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Er zijn vele imitaties op de markt van het product. In Nederland is dit Dr Foots van het Bavariaconcern. Dr. Foots bevat nog ouderwets suiker, daar waar de Nederlandse Dr. Pepper tegenwoordig verschillende kunstmatige zoetstoffen bevat. Daardoor is er een smaakverschil tussen beide ontstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het niet.
Dr. Foots is een imitatie van Dr. Pepper.

Het wordt gemaakt door Bavaria.

Dus zou je je vragen daar eens kunnen droppen.

Je moet wel 18 jaar of ouder zijn om hun site te kunnen bezoeken.

Bavaria N.V.
consumentenservice‎
Antwoordnummer 4000,
5737 ZX Lieshout‎ -
0499 428500‎
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken dr foots wel maar vindt dr pepper echt vele malen lekkerder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit van gehoord. Ik heb het ook nog nooit ergens in een supermarkt gezien (en ik ben wel zo'n type die alles bekijkt) in mijn streek (Twente).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het wel, was tot vorige week nog te halen bij de Em-te supermarkt, werk er zelf, en het is deze week uit de handel gehaald (waarom weet ik niet) en is dr. pepper voor in de plaats gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken Dr Foots wel, heb het ook wel een paar keer geprobeerd, maar daar is het bij gebleven, voornamelijk, omdat het gewoon bijna nergens te krijgen is. heb het tot dusverre alleen bij de benzinepomp zien liggen. Vond de smaak wel ok, maar ook weer niet dusdanig bijzonder, dat ik er stad en land voor af ga reizen, om het te kopen. Bij mijn normale boodschappen koop ik de limo dus niet, vooral omdat ze het in mijn supermarkt niet in de schappen hebben staan.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
het is bij ons niet meer in de buurt te krijgen je kan dr pepper gaan proberen dat is de nieuwere variant die er voor in de plaats is gekomen deze bevat geen suiker meer en dr. foots wel.die andere is dan ook nog eens beter voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dr Foots is amazing! zo lekker.. veel beter dan cola of pepsi! en volgens mij kent bijna niemand het er geen reclame voor gemaakt word.

voor coca cola word zoveel reclame gemaakt dat je er gek van word, geen wonder dat bijna iedereen cola drinkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Holy shit Dr. Foots is zooooo Lekker . het smaakt een beetje naar caramel ofso. Ik ken het ook al echt lang. Ik ben nu 17 en dronk het al toen ik 5/6 jaar oud was.

P.S Ik zou het zeer zonde vinde als het uit de handel zou vliegen want het is echt HEERLIJK!!!