Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tot welk tijdstip/datum mag je bij Kentucky Fried Chicken je frisdrank refillen? Mag ik ook naar huis rijden en de volgende dag terugkomen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik was gisteren met mijn broer bij de KFC in Apeldoorn, en daar krijg je bij een menu met drank, de mogelijkheid om steeds opnieuw (er staan nergens limieten aangegeven) je (poeder/siroop)cola te vullen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
18.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt zelf ook wel bedenken dat dit alleen geldt tijdens dit bezoek aan de KFC waarbij je de eerste 'fill' gekocht hebt.

Ik ga er van uit dat ze daar geen reglementen over op hoeven te stellen, omdat alle bezoekers met 'n greintje verstand in hun hersenen of een beetje fatsoen dat wel begrijpen.

Maar probeer het eens uit, wie weet wordt je er wel uitgesmeten en heb je een leuk verhaal om bij een verjaardag te vertellen, óf kun je fijn dagenlang genieten van je bubbbeltjeswater ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een soort 'Benidorm Bastards'-experiment, dan bij voorkeur wel een lief oud dametje inhuren dat elke dag haar cup gaat vullen bij KFC... Kijk of ze er om kunnen lachen!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding