Dom Beneditine dop draait door, hoe krijg ik hem los ? :(

Toegevoegd na 1 minuut:
Dom Benedictine is het een likeur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
8.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En....geopend?, proost dan maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas nog niet, dat is balen als je zo iets lekkers voor je hebt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is de kroeg een oplossing.
Of met een scherp mes dan toch maar die dop slopen. ;)"

Antwoorden (4)

Met een tang of een allesopener.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow dat is een probleem ja, kun je er niet met een mes op los gaan?
13 jaar geleden
Als het een metalen schroefdop is ,met een mesje eronder steken.
En de dop als het ware afschillen.

Als het een kurkdop is die dol gedraaid is ,het bovengedeelte eraf snijden,en een kurkentrekker erop zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een scherp mesje, en 'zaag' de 'tussenstukjes' die je kunt zien, waar hij eigenlijk zou opendraaien en dus breken, los. Als je alle stukjes goed doorgezaagd hebt, kan je de dop er zó aftillen.
Pas goed op je vingers, dat je niet uitschiet.