Mij willen weten wat lekkere alcohol vrije wijn is?

Mijn mogen van de medicijnman even geen alcohol meer drinken. Iets met de medicijnen tegen de griep. Zeer van de akelige is dat.

Mij vragen ons nu af wat echte lekkere alocohol vrije wijn is. Het is van de opschrikbarende hoe vies de wijn was die ik gekocht had. 5 euro en vies! Het is ja van de gekke!

Hebben hier iemand een lekker wijn geproefd? Dan ga ik ze snel kopen. Mij zijn niet van die bange en wil alles proeven, mij zijn alleen van de voorzichtige.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer je met je taalgebruik nou te doen alsof je een indiaan bent :S?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het niet de bedoeling dat we de teksten eerst moeten ontcijferen. Volgens mij staat ergens dat we ABN moeten typen en geen Vlaams of dialect. Ik snap dat dit een grapje is aan de hand van de nickname, maar niet echt bevorderlijk voor de site lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja mij zijn nogal van de bekende.
@ Dounja:
Mij zijn ook van de verontschuldigen.
AWM
14 jaar geleden
Is hele slechte medicijnman. Echte medicijnman geeft vuurwater. Ugh!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom jij praten als mislukte indiaan met spraakgebrek? btw, jouw nickname doet mij overigens heel er denken aan de klukkluksclan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@acane:
Lang geleden waren mij en mijn vrienden Pipo op TV.
Vele avonturen beleefd en landen gezien. Mij zijn van de linke: http://nl.wikipedia.org/wiki/Klukkluk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit de richtlijnen
( http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen ) "Let ook op je woordkeuze: gebruik zo min mogelijk afkortingen en schrijf in Standaardnederlands (dus geen Vlaams, SMS-taal of een dialect). Op deze manier blijft Goeie Vraag duidelijk voor iedereen en ontstaan er geen misverstanden over de betekenis van vragen en antwoorden."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zien wel wat spelfouten trouwens...
Het is niet "die ik gekocht had", maar "die ik gekocht hadden". Verder is het niet "ga ik", maar "gaan ik".. Verder moet niet iedereen deze beste man op zijn taalgebruik wijzen. Dat zou discriminatie zijn en indianen hebben het al zo moeilijk. Ik persoonlijk vind vragen vol spelfouten veel erger (en die kom ik vaak tegen). Hier is over nagedacht en bij veel vragen wordt dat niet tot nauwelijks gedaan.

Antwoorden (10)

Zie hieronder op dit plaatje: Hele lekkere alcohol vrije wijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
La Source Nederland - importeur en groothandel, specialiseert zich voornamelijk in alcoholvrije wijnen maar heeft ook een uitgebreid aanbod in andere soorten dranken zonder alcohol waaronder zelfs whissin, een smaakvol drankje met dezelfde ingrediënten als whisky maar dan zonder de alcohol. Een waar genot voor de liefhebber.

La Source importeert diverse soorten wijnen zoals Vini Vici, Eisberg en Vino Zero direct vanuit Duitsland. Vino Zero is een biologische wijn. De alcoholvrije sangria en aperitieven zijn afkomstig uit de mooie streek Alpujarra ten zuiden van de Sierra Nevada in Spanje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bubbel fris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gedachtegang van velen dat alcoholvrije wijn slechts druivensap is, is niet correct. De alcoholvrije wijnen van Alcoholvrij.com worden verkregen door het de-alcoholiseren van zorgvuldig geselecteerde alcoholhoudende wijnen, gemaakt van druiven uit Frankrijk, Italië en Spanje. Ondanks het feit dat de alcohol in onze wijnen ontbreekt doet de smaak nauwelijks onder voor de oorspronkelijke smaak van de wijn vóór het de-alcoholisatieproces. Een zeer goed alternatief dus indien u geen alcoholhoudende wijn mag of wilt drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vini Vici wijn is alcohol vrij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij denken dat Klukkluk lekker druivensapje drinken moet. Is lekker alcoholvrij en ook van druifjes gemaakt. Na griepkuurtje jij kan weer lekker wijntje drinken. Proost! En de groeten aan Pipo en Mamaloe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas Klukkluk, maar zelfs in alcoholvrije wijn zit alcohol! Wijn mag in de EU alcoholvrij heten bij een promillage van 0.5% of minder. Toch maar even uitzitten die kuur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Klukje;

Alcoholvrije wijn en dan toch goed van de smaken zijn helaas gevalletjes 'Floepens, mis!"....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer aqua,sin of con gas,sin gas komt uit de kraan,erg goedkoop,con gas kun je zo duur maken als je zelf wilt,schenk in mooi glas,klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi, vini vici alcoholvrije wijn van La Source is prima om te drinken! zij hebben door heel Nederland verkooppunten of anders via internet www.alcoholvrij.com.
deze wijnen bevatten allemaal minder dan 0.5% alc. wat officieel in Europa alcoholvrij is. wat veel mensen niet weten is dat in een paar glazen uitgeperste sinaasappelsap net zoveel zit ;-)
dus.. ook mensen die medisch gezien absoluut geen alcohol mogen drinken kunnen gerust vini vici nemen.
Succes met je zoektocht!
groetjes,
tourist