Als je een feestje wil bouwen en niet meer moet rijden, hoe kan je dan het best vlug dronken worden? Ik mag geen alcohol boven de 20%.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad! Ik vindt het vaak jammer dat is snel dronken wordt op een feestje..

Antwoorden (9)

Weinig eten van te voren en snel drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik te snel drink kan ik dan bewusteloos worden?
wat is een goede maatstaf dat ik zeker niet bewusteloos wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben33jaar, man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je stopt als je niet meer recht kunt lopen
Als je weinig eet van te voren wordt je inderdaad sneller dronken. Waarom wil je per se snel dronken worden? Als je te veel drinkt weet je de dag daarna niks meer van het feestje, dan heb je er niks aan.

Zelf vind ik het leuker als ik slechts wat aangeschoten ben. Dan ben je wat vrolijker, maar weet je de dag daarna nog alles en is de kater ook niet zo groot.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met een rietje drinken schijnt ook te helpen.
En mixdrankjes met energiedrank erbij.
13 jaar geleden
Weinig slapen, niet eten en veel en snel drinken, maar waarom zou je dat willen? wordt het een waardeloos feest ofzo? En op je bovenstaande reactie, zeker kan je bewusteloos raken, heb het zelf ooit in een ver grijs verleden een x voor elkaar gekregen en zag dat werkelijk niet aankomen....
En oh ja, het zijn natuurlijk mijn zaken niet, maar als jij je zo zou gedragen op mijn feestje, dan stond je ook heeeeel snel weer buiten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Is voor ieder mens verschillend. Ik ben op zo n avond al na een glas wijn, zeer prettig verheugd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij ligt het aan de vorm van de dag. soms is één biertje al genoeg, soms kan ik een hele sloot leegdrinken.
maar wat al eerder gezegd werd. plezierig dronken worden is veel lekkerder, dan deliriumdronken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter drinken om te genieten dan drinken om dronken te worden. Ten eerste is het zonde van je drank, ten tweede heb je tijdens de later dan niet eens een leuke avond om op terug te kijken.
En als je definitie van 'een feestje bouwen' is 'zo vlug mogelijk dronken worden' zou ik maar eens op zoek gaan naar hulp...

Toegevoegd na 3 uur:
De later is uiteraard de kater, later ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, ieder zijn meug toch?

Je kunt een bowl maken met vruchtjes. Als je dan de vruchtjes opeet tikken die keihard aan, omdat alle alcohol in de vruchtjes gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schenk een glas sterke drank in en ga er maar eens met je neus boven hangen .
Van die reuk wordt je al licht bedwelmd .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Weinig slapen zodat je moe bent
-Weinig of niks eten
-In de hete zon gaan drinken
-Zo snel mogelijk drinken

Dronkenschap gegarandeerd in mum van tijd!