Volgens mij Bavaria, in NL dan.
Ik wilde ook eens de eerste zijn en dus zal het wel fout zijn!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zou ik dan toch gelijk hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bavaria_(bier)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook mijn idee.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank en proost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 12 jaar terug hadden we kermis in het dorp,en er was een man die wel 15 flesjes bavaria alcohol vrij bier op had.
toen hij met zijn auto naar huis reed werd hij aangehouden om te blazen,en wat denk je ,,
Een bekeuring,,
Hij had geen achterlicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, ha. Hij zal wel oud zijn, maar we houden hem er in. Mijn zoon werd ook eens aangehouden met de vraag: "heeft u gedronken?". Hij antwoordde: "hoe zo, reed ik zo beroerd?". "Rij maar door", zei de politieagent lachend.
Ik dacht, die kan ik ook wel eens proberen, maar ik moest wel blazen. Of het aan mij lag of aan de agent weet ik niet!
Bavaria daarna Heineken met buckler en Grolsch met stender de twee laatste hebben het niet gemaakt omdat bavaria gewoon bavaria heet maar alleen 0%.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buckler. Zie link Youp van 't Hek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit eerder te denken aan heineken met hun Buckler bier?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bavaria!

Het is 1 van de grootste brouwerijen van nederland, en heeft diverse biermerken op hun naam waaronder keizerskroon, pitt en diverse frisdrank merken waaronder 3-es

Het merk bestaat al zeker 300 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij was dat Buckler. Een merk dat vervolgens door Youp van het Hek volledig kapot gemaakt is.