Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik Mekhong Whiskey kan kopen hier in Nederland?

Ik was een jaartje geleden op vakantie in Thailand. Daar kwam ik dus in aanraking met Mekhong whiskey(de naam komt van de Mekhong rivier in Thailand). dit was vrij goedkoop 100 Thaise baht (ongeveer 2 euro voor een liter fles) ik vond het verbazingwekkend lekker.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Dranken
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Andere antwoorden (4)

Dat kan niet in Nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer een toko. Verbazingwekkend wat je daar al niet kunt vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat weet ik ik woon alleen in amsterdam en volgens mij heb je hier tientallen toko's
ik hoopte dat iemand hier een plek kende waar ze een voorraad hebben van dit soort (whiskey)
De Oriëntaalse groothandel Heuschen&Schrouff uit Landgraaf levert deze aan verschillende ook grote toko's in Nederland, misschien een mailtje aan dit bedrijf helpt je verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedankt ik zal zeker contact met hun opnemen.
Ik heb het even opgezocht.Het is niet in Nederland maar kan wel op een Nederlandse computer gekocht worden.

Wat die 2 euro per liter fles betreft overigens, het is Thailand en daar is alles spotgoedkoop. Je zal veel flessen tegelijk moeten kopen om een vlucht Thailand te kunnen compenseren.

Toegevoegd op 29-04-2009 21:40:38
Als je naar Thailand gaat om een stuk of 100 flessen te kopen wil ik er wel een stuk of 50 overnemen voor €2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding