Nu we het hier toch over sap hebben... Iemand al baobab juice tegengekomen?

Ik dronk dit versgeperst in West-Afrika , het is heel verfrissend en lekker ,nogal dik ,zuurzoet en beetje perzikachtig
Zou het hier verkrijgbaar zijn
baobab : apenbroodboom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.8K

Het beste antwoord

Er schijnt een exportbedrijf in Senegal te zitten dat hard aan de weg timmert. In Italië en Duitsland worden hun producten al verkocht. Het is waarschijnlijk een kwestie van tijd voor Nederland aan de beurt is. De Europese Commissie keurde onlangs goed dat de pulp van de baobab vrucht tot de Europese markt mag worden toegelaten. Op mijn bron staat een recept om van die pulp, als hij in je bezit is gekomen, een drankje te maken;
nl. ' Bouye'.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn pleegkinderen dronken we dit elke dag , met een beetje suiker
Geeft echt een boost in een 30-35°C klimaat.
Er wordt ginds beweerd dat het de potentie met 3X verhoogd.....maar dat wordt wel van meer dingen gezegd
amc
13 jaar geleden
3 keer zoveel vitamines als sinaasappels, 2 keer zoveel calcium als melk....! Ik kan me er iets bij voorstellen. :)